Fjerning av sprengte blodkar

Effektivt utstyr

Sertifiserte laserterapeuter

Sprengte blodkar fremkommer som små, røde kar som ligger rett under huden og blir ikke borte uten behandling. Vi har to lasere som er spesialdesignet for dette formålet som gir fantastiske resultater.

Priser Gratis konsultasjon Bestill time

Galleri Utvid +

Informasjon

1. Introduksjon

Fjerning av sprengte blodkar er en enkel prosedyre, og krever vanligvis ikke mange behandlinger. Årsaken til at mange har sprengte blodkar i ansikt og på ben kan være graviditet, arvelighet, soleksponering, overvekt, hormonbehandlinger og sykdommen rosacea. Uansett årsak vil dette være mulig å fjerne med laser.

2. Gratis konsultasjon / Pris

Kom gjerne på en gratis konsultasjon og få mer informasjon så vi kan hjelpe deg.

Pris for slik behandling er kr. 1.250,- for 15 minutter. Vi får gjort en del på denne tiden, noen trenger en halvtime, svært få trenger mer tid enn en halvtime pr. behandling.

Du er velkommen!

Utføres av

Eirik Øvensen

Lege

Agata

Cathrine

Aga

Priser

Fjerning av sprengte blodkar

Beskrivelse Pris
15 minutter
1 250,-
30 minutter
2 500,-

0,-
Sklerosering
5 000,-
Gratis konsultasjon

Full prisliste

Finansiering

Vi tilbyr rentefri finansiering i 12 måneder. Ta kontakt for mer informasjon!

90 55 61 30 eller Kontakt oss